Forum Katalogu Ciekawych Stron Strona Główna  Forum Katalogu Ciekawych Stron Strona Główna  
 
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Ranking systemów  Ranking systemów   Grupy  Grupy  
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Katalogu Ciekawych Stron Strona Główna » Katalogi stron » Katalog stron edukacyjnych

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
 Katalog stron edukacyjnych « Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat » 
Autor Wiadomość
Lexy
PostWysłany: 03 Mar 2007, 23:41    Temat postu: Katalog stron edukacyjnych Odpowiedz z cytatem Zacytuj zaznaczone

Wszechwiedzący
Wszechwiedzący

Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 867


www.katalog.nauczaj.com - Katalog Stron Edukacyjnych - zapraszam do wpisów.

Nie mam doświadczenia w katalogach qlweb, dlatego jeśli macie propozycje odnośnie tego co powinno być poprawione, proszę się nie krępować Wink Wiem, że katalogów jest cała masa, ale nie lubię nie robić danej strony tylko dlatego, że już taka istnieje. Chcę sama spróbować swoich sił, więc serdecznie zapraszam.

Katalog jest oczywiście moderowany i bezpłatny Smile Linki zwrotne nie są wymagane, aczkolwiek są mile widziane i można dzięki nim zdobyć reklamę w katalogu.
_________________
SEO blog | Korepetycje | Angielski


Ostatnio zmieniony przez Lexy dnia 16 Wrz 2007, 17:24, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
KCS
Wysłany:     Temat postu: Reklama w KCS







Powrót do góry
Martin
PostWysłany: 04 Mar 2007, 00:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem Zacytuj zaznaczone

KCS_Admin
KCS_Admin

Dołączył: 17 Cze 2005
Posty: 5566

Skąd: Piaseczno

Lexy napisał:
jeśli macie propozycje odnośnie tego co powinno być poprawione, proszę się nie krępować

Nie należę do tych co się krępują, chociaż przy niektórych kobietach jestem nieśmiały (tak na marginesie) - dlatego mała sugestia ode mnie Wink